OTOMOTİV çözümlerİ

Varlıkları Konumlandırma

  • Satış ve satış sonrası hizmet noktalarının harita üzerinde görüntülenmesi
  • Her bayi için hinterland analizi
  • Mevcut müşteri dağılımının analizi
  • Potansiyel müşteri tespiti
  • Bayilerin erişilebilirlik analizi
  •  

    Yer Seçimi Analizleri

    • En etkin bayi ve servis konumlarının tespiti için yer seçimi analizleri
    • Yeni model ve hizmetler için stratejik konum belirleme çalışmaları
    • Satış bölgelerinin (hinterland) harita üzerinde konumlandırılması
    • Rakip konumları ile kıyaslamalı performans analizi(benchmark)
    • Bayiler arasındaki satış/pazar alanı örtüşmesinin (cannibalism) ölçümlenmesi
    • Bayi ve servis ağı üzerinde segmentasyon ve bölgeleme analizi

     

    Bayi ve Servis Yönetimi

    • Bayi ve servislerin erişim mesafeleri ile kapsama alanı görselleştirilmesi
    • Satış ve hizmet bilgilerine ait detaylı sorgulama imkanları
    • Satış performansları karşılaştırmaları
    • Rekabet analizi ve konumsal avantajların ortaya konulması
    • Operasyonel süreç yönetimi
    • Denetim süreçlerinin mobil uygulamalar ile dijitalleştirilmesi

     

    Satış Analizleri

    • Satışların il, ilçe, mahalle veya özel tanımlı alanlara göre haritalar üzerinde analiz edilmesi
    • Satışların güçlü ve zayıf olduğu bölgelerin belirlenmesi
    • Müşteri segmentasyonunun konumsal olarak haritalanması
    • Konum bazlı ödeme koşulları karşılaştırmaları
    • Satış hedefleri ile gerçekleşmelerin konumsal olarak izlenmesi
    • Geçmiş yıllara göre satış performansındaki mekânsal değişimin gözlemlenmesi
    • Satış verileri ve diğer göstergelerle kıyaslama yapılarak pazardaki gerçek konumun değerlendirilmesi
    • Rakip konumlarına göre konumsal analizlerin yapılması

     

    Saha Operasyonları

    • Denetim ve ziyaret görev planlanlamaları ve görev atamaları
    • Görevlere uygun rotaların oluşturulması ile ekip verimliliğinin artırılması
    • Saha ekiplerinin, sahadaki varlıklarla entegre şekilde yönlendirilmesi
    • Sahada hızlı fizibilite ve denetim imkânlarının sağlanması
    • Müşteri adaylarının konumsal olarak kaydedilmesiyle CRM verilerinin ve öngörülerin zenginleştirilmesi
    • Gerçekleşen ziyaret ve denetimlerin anlık olarak izlenmesi
    • Uçtan uca çözümler ile saha çalışmalarının dijital ortamda bütüncül olarak yönetilmesi

     

    Müşteri Sadakati ve Kampanya Yönetimi

    • Müşteri memnuniyeti anketlerinin konumsal olarak değerlendirilmesi
    • Toplanan müşteri verileriyle analiz ve tahminleme çalışmaları
    • Müşteri potansiyeline göre doğru bölgelerde kampanya konumlandırılması
    • Hedef bölgelere odaklı kampanya planlaması ve yürütülmesi
    • Servis ağının bütüncül ve konuma dayalı olarak yönetilmesi

     

    HİZMETLERİMİZE NELER DAHİL?


    Nasıl Çalışıyoruz

    referanslarımız

    CRM form will load here

    İletişim Bilgileri


    Adres İnkılap Mahallesi, Küçüksu Caddesi Antasya Rezidans No:64-A/452, 34768 Ümraniye/İstanbul
    Çalışma Saatleri Pazartesi - Cuma: 09:00 -18:00